sobota 8. srpna 2015

Otázky pokládaného samo sebou

Proč píšeš na internetový blog ?
 -Mám svůj vlastní deník ,ale píši a vyjadřuji se také pomocí fotografií.. které si přeji aby viděl někdo jiný. Aby viděl jiný prostor než je sám zvyklý.

Co tě inspiruje ?
- Děti, ostatní věci kolem mne a tatínek.

Čím dalším se vyjadřuješ ?
-Tancem . Tancem jež je součástí těla. Tancem se vyjadřuji od mého narození.. a těší mne každý pohyb. Stejně jako když sleduju někoho jiného tancovat .. Je to dar.

Máš cíl ?
- Cestu k sobě.

A vnitřní bolest ?
- Stále mně žene dál..

Jakou hudbu posloucháš ?
-  Zvuky stromů.Maok. Klavír a housle.

Jaké filmy máš ráda ?
-Tajemná zahrada, Velká Ryba,Alenka v říši divů,Písen moře,Ondine.

Tvé oblíbené knihy ?
- spousta mě doprovází v jednotlivých období mého života.. Když jsem byla menší byli to vždy Děti z Bullerbynu.. a díky této dětské knize mám velký vztah ke Švédsku a jeho tradicím:-)
Odkaz dračích jezdců . Z jedné kapitoli jsem se naučila i jak ovládat a chránit svoji mysl před ostatními.
Potom na mě hodně zapůsobil Alchymista od P. Coelho nebo Anna Franková.

Co myslíš že přijde za pár let ?
- Asi vyvíjení mé duše.

Kde by jsi ráda měla domov?
- Asi tam kde bych ho cítila s někým koho miluji. Byt s výhledem na ranní slunce mezi domy a později chaloupku hluboko v lesích .

Jak vnímáš sebe?
- Jako vodu. Proměnlivá, často ani já sama do duše nevidím.. Opravdu jako vodu jinak to nedokáži popsat, stále někam proudím.

Čím by jsi chtěla být?
- Fotografem života.




1 komentář:

  1. ach, nádherně jsi to napsala, úplně jsem z toho odpadla :D
    Děti z Bullerbynu mě taky neskutečně ovlivnily!
    a tanec...bez něho bych si svůj život nedokázala představit ♥

    OdpovědětVymazat