neděle 16. listopadu 2014

Nevědomí

Všichni co čtou tyto slova jsou ůžasní lidé. A já poslední dobou nenalézám slova, ale komunikaci beze slov. Jako nevědomí,postižení a neslyšící lidé. Tyto bytosti mě fascinují svou láskou ke všemu co existuje. Proto protentokrát napíši jen pár slov a žádný příběh.
Štěstí je jako hudba. Je to opakovaný rytmus který nelze ztratit, pokud slyšíme a cítíme. Je to buchot srdce,doteky světla a věčné usměvy na neznámé (ale propojené) lidi.


Zná někdo příběh světla?

Poslouchání modré krve

Oni slyší, Věřte.


Poslouchej. Je to všude kolen nás. Vnitřní štěstí.

4 komentáře:

  1. To je neuvěřitelné. Slova. Nejmocnější nástroj, který kdy lidstvo vlastnilo či vlastnit bude a přesto tolik lžou. Klamou a ztrácí svůj význam. A pak tu jsou emoce, pocity, tichá mimika, barvy, hudba. V čem je skrytá pravda? Nádhera. Líbí se mi tvé myšlení a líbí se mi tvé vyjádření.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak strašně se mi líbí, jak o tom píšeš, zní to skoro jednoduše, na dosah ruky (srdce?) a musím ještě zmiňovat, jak ráda mám tvé fotky? :D

    OdpovědětVymazat
  3. slova jsou tak silná
    až mi to láme srdce jak málo lidí umí mluvit a psát
    já jsem spíš člověk který slova píše, ale nikdy neříká nahlas, protože jsou prostě moc silné.
    proto volím ticha, trapná, milá , ticha všeho druhu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Áaa vy jste tak ůžasní ! Všichni, děkuju moc že mi píšete tak ůžasné názory které pochází jenom z vás ! Děkuji mnohokrát :-)))

      Vymazat